4.3.09

eyeshots



De sa att jag skulle få en egen bildbyline (det är ett litet foto med namn och mail precis vid texten). Tvåhundrafyrtio plåtningar blev det. En och en halv timmes förberedelser - ni vet ju hur lång tid det tar att lägga en naturlig makeup, en sådan som liksom inte ska synas. För att finna en enda bild, duglig nog att representera mig själv (eller åtminstone den jag vill vara). Ändå kom jag på mig själv med att sitta och retuschera bort finnar och dubbelhakor på det slutgiltiga resultatet.

Bilderna nedan har dock inget med min bildbyline, eller det slutgiltiga resultat, att göra...

eyeshot 4
eyeshot 2
eyeshot 3
© Johanna Storås









4 kommentarer:

  1. Tjabba!
    Jag har väl skrivit lite om det, men kanske inte helt klart. Kan lägga upp ett inlägg. Mycket självstudier.
    Vad sysslar du med?

    SvaraRadera
  2. Svar: Oj, vilken förträfflig analys! Den gillade jag som tusan :D

    SvaraRadera
  3. oh, får man se resultatet lite senare?

    och du, jag vet att jag har frågat det här förut och jag gör det igen för jag gillar att tjata. (förlåt). men jag skulle väldigt gärna vilja veta hur man ändrar bildbredden i stilmallen på blogspot.com! skulle du vilja skicka mig ett mail angående svaret på frågan? eller ännu bättre vore om du ville kopiera din stilmall och skicka den till mig så kan jag kika på en själv och se vart i min stilmall jag skall ändra... så blir det inte så jobbigt för dig att förklara menar jag...

    tack i alla fall!

    kram, julia

    SvaraRadera
  4. OJJ vilka najsa bilder!!!! sv; ja, men ellerhur, skitsnygg!! Hur gammal e du & hur kommer det sig att du far inbjudning till ivana helsinkis modevisning? puss :)

    SvaraRadera